Εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας στα Ιωάννινα, αναζητά υπεύθυνο υποδοχής - γραμματειακή υποστήριξη.
Αρμοδιότητες:
• Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, οργάνωση ραντεβού και ηλεκτρονικού αρχείου
• Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
• Έκδοση αποδείξεων και διαχείριση βασικών λογιστικών εργασιών
• Οργάνωση και συντονισμός των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων της Διοίκησης και των συνεργατών της εταιρίας
• Προγραμματισμός επαγγελματικών μετακινήσεων και εταιρικών ταξιδιών
• Υποστήριξη στη διαχείριση προμηθειών και αναλωσίμων
• Διαχείριση ταμείου
Απαραίτητα προσόντα:
• Άριστη γνώση Η/Υ & ηλεκτρονικών εφαρμογών, διαχείρισης ραντεβού (π.χ. Ηλεκτρονική συνταγογράφηση, Ηλεκτρονικός Φάκελος Ασθενή, ΕΜR / CRM συστήματα)
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
• Εμπειρία σε γραμματειακή ή διοικητική θέση. Προϋπηρεσία στον τομέα της υγείας, θα θεωρηθεί σημαντικό πλεονέκτημα
• Βασικές γνώσεις τιμολόγησης, αποδείξεων και απλών λογιστικών διαδικασιών
• Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Ομαδικό πνεύμα
• Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα, διακριτικότητα και επαγγελματισμός
• Ικανότητα διαχείρισης απαιτητικών καταστάσεων και πολλαπλών εργασιών
Προσφέρεται:
• Σταθερός μισθός και πλήρης ασφάλιση
• Ευχάριστο και επαγγελματικό περιβάλλον
• Δυνατότητα εξέλιξης
Αποστολή βιογραφικών: marketing@akoi.gr
Κωδικός αγγελίας #12633 | Καταχώρηση αγγελίας: 10/3/2025 | Τελευταία αλλαγή: 10/3/2025 | Επισκέψεις: 43
- Κωδικός
- 12633
- Περιοχή
- ΙΩΑΝΝΙΝΑ
- Προσφορά/Ζήτηση
- Ζήτηση
- Κατηγορία
- Γραμματειακή Υποστήριξη